Brand Booster
Inspirér dit team, boost dit brand

Twentyten_Stationery-01
Hvad er det
Betragt det som en investering i dit brand, men endnu vigtigere, i dit team. En Brand Booster består af op til 3 dage med kreative sessions, hvor målet er at få dit team til at arbejde mere effektivt med jeres overordnede strategi og brand.
Hvad får jeg ud af det
Dit team vil få værktøjerne til at arbejde så effektivt som muligt med jeres allerede definerede brandidentitet, samt de nødvendige værktøjer for at kunne lykkes fremover. Kombineret med en række relevante og inspirerende inputs fra branding- og designverdenen, vil dit team blive efterladt inspireret og ivrige efter at komme i gang.
Hvem er det til
Hvis du arbejder i en af ​​de mange virksomheder, der er på en rejse for at opbygge et stærkt brand via kræfter internt i organisationen, er en Brand Booster som skabt til dig.
Hvad koster det
Omfanget af en Brand Booster skræddersyes ud fra dig og din organisations behov. Prisen afhænger af hvor mange dage i ønsker at dedikere til projektet, men som udgangspunkt gælder følgende: 1 dag 45.000 kr., 2 dage 80.000 kr., 3 dage 115.000 kr.

At skabe et mindeværdigt brand kræver ikke nødvendigvis, at du starter forfra. Nogle gange er det nok med et nyt perspektiv på de ting du allerede har gang i.

Inspirerende kreative sessions, der vil booste moralen og selvtilliden

Twentyten-Djøf-Magasinet-01

Du skal booke dit holds kalender i op til 3 dage - men bare rolig. Vi kommer til at arbejde med jeres  aktuelle opgaver gennem hele forløbet, hvilket sikrer at vores fokus er, hvor det skal være.

Twentyten_Logowall-01
Twentyten_Logowall-03
Twentyten_Logowall-02
Twentyten_Logowall-08
Twentyten_Logowall-07
Twentyten_Logowall-04
Twentyten_Logowall-06
Twentyten_Logowall-05

Sådan kunne et 3-dages program se ud

Afhængig af jeres kalender, skaber vi et program, der passer til jer og jeres behov. Vi kan komme til jer, eller i kommer til os, det er op til jer. 

BrandVisit_4_2

Day 1
Diagnose

For at blive sat godt og grundigt ind i jeres nuværende opsætning og muligheder, går vi i dybden med jeres seneste kommunikationsindsatser og bliver introduceret til de udfordringer, i støder på til daglig.

Vi bliver fortrolige med den visuelle værktøjskasse, i allerede har ved hånden, og har åbne diskussioner om, hvordan i bedst bruger disse værktøjer til at levere på den overordnede strategi.

BrandVisit

Day 2
Operation

På baggrund af diskussionerne fra dag 1, går vi i gang med at udvikle værktøjer til jeres fremadrettede arbejde med brandet.

Her berør vi blandt andet:

1. Skabeloner til SoMe
2. Slide decks og præsentationer
3. Rapporter
4. Illustrationer/explainers
5. Infografik
6. Brochurer/flyers
7. Ikoner
8. Plakater
9. Osv.

BrandVisit_5_2

Day 3
Intention

Baseret på arbejdet fra dag 2, får vi belyst de manglende elementer i jeres værktøjskasse, og laver en opdateret version af jeres designmanual.

Vi gennemgår de nye værktøjer, og sikrer at alle på holdet ved hvad de skal gøre fremadrettet.

Derudover udvikler vi sammen en række nøglebudskaber, der fremhæver fordelene ved jeres offering, og danner grundlag for jeres næste kampagne.

Lyder det som noget for dit team? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi laver gerne et skræddersyet program, der passer til jeres specifikke behov. Om vi ​​kommer til dig, eller du kommer til os, er helt op til jer.

Best regards,
Twentyten

Address

Rosenvængets Allé 6A, st.
DK–2100 København Ø

Contact

hello@twentyten.dk
+45 31 70 83 66

Social Media

Instagram
LinkedIn

Copyright

© 2023 Twentyten Studio.
All rights reserved.