Afhængig af jeres kalender, skaber vi et program, der passer til jer og jeres behov. Vi kan komme til jer, eller i kommer til os, det er op til jer.
For at blive sat godt og grundigt ind i jeres nuværende opsætning og muligheder, går vi i dybden med jeres seneste kommunikationsindsatser og bliver introduceret til de udfordringer, i støder på til daglig.
Vi bliver fortrolige med den visuelle værktøjskasse, i allerede har ved hånden, og har åbne diskussioner om, hvordan i bedst bruger disse værktøjer til at levere på den overordnede strategi.
På baggrund af diskussionerne fra dag 1, går vi i gang med at udvikle værktøjer til jeres fremadrettede arbejde med brandet.
Her berør vi blandt andet:
1. Skabeloner til SoMe
2. Slide decks og præsentationer
3. Rapporter
4. Illustrationer/explainers
5. Infografik
6. Brochurer/flyers
7. Ikoner
8. Plakater
9. Osv.
Baseret på arbejdet fra dag 2, får vi belyst de manglende elementer i jeres værktøjskasse, og laver en opdateret version af jeres designmanual.
Vi gennemgår de nye værktøjer, og sikrer at alle på holdet ved hvad de skal gøre fremadrettet.
Derudover udvikler vi sammen en række nøglebudskaber, der fremhæver fordelene ved jeres offering, og danner grundlag for jeres næste kampagne.